Brev:
Afviser flasken - 5 mdr.
19. august 2008
Alder:
5 mdr.
Afviser flasken - 5 mdr.
Hej
Vi er forældre til en dejlig pige på ca. 5 mdr. Vi er nu begyndt at give hende grød 2 gange om dagen. Hun får ca. en dl hver gang og vi tilbyder vand eller mælk fra et snapsglas til.
Hun kan vældig godt lide grøden, hvilket nu resulter i, at hun ikke rigtig gider at have flasken de gange hun skal det. Hun sutter lidt i starten, hvorefter hun begynder at lege med sutten. Hun ligger og tygger på den eller ligger tungen ud til den ene side. Hun er sulten når hun får flasken
Har du nogen gode råd til hvordan vi får hende til at tage flasken? Hvad sker der, hvis hun ikke helt ud får de 750 ml., som man anbefalder de skal have i den aldrer
Hun vejede 3530 g og målte 52 cm ved fødslen. Da vi havde sundhedsplejeske d. 5 august vejede 7050 g og målte 66 cm, så hun trives.
Håber på et godt råd.
Med venlig hilsen
Mads og Charlotte